Τρίτη, Σεπτεμβρίου 23

Ο δρομος,ο χρονος,ο πονος..και τονοι καφεινης!!


"Αχ πως μικραίνει η απόσταση κάτω απ' το φύλλο που πέφτει
Αχ πως ο χρόνος σηκώνεται και φανερώνεται άδειος

Πίσω, πίσω απ' τη σιωπή πνιγμένο πλοίο νεκρό αντίο στην κουπαστή

Πίσω, πίσω απ' τη φωνή αδειάζει η σκέψη και ακούει τη λέξη να ηχορραγεί.."

(Μαυρη πεταλουδα-Αλκινοος Ιωαννιδης)


..καπνοι παντου,καπνοι χρωματιστοι,με καποιο συγκεκριμενο αρωμα,που σαν πεταλουδες απλωνονται στο δωματιο..

..οι τοιχοι μοιαζουν να'ναι ποτε ροζ και ποτε κοκκινοι κι ομως ειναι καταλευκοι στην πραγματικοτητα..

..η μερα κουραστικη κι η ωρα δυσκολη,χωρις ενδιαφερον,χωρις ορεξη για τιποτα..

..ακομα ενας καφες..ενα πακετο τσιγαρα πιο κατω,σχεδον αδειο,κι ας εχω να καπνισω εναμιση χρονο..

..ιδεες πολλες,σκεψεις πολλες,αναμνησεις απο κεινες που δε θελουμε να αφησουμε ή που και να θελουμε δε μας αφηνουν..κι εκεινη,εκεινες,καποια απο ολες εκεινες ακομα λειπει..κι εγω ειμαι εδω..

..μενω εδω..πανε πεντε χρονια και μοιαζω να το συνηθιζω..ενας βλακας εργενης που κατα καιρους ξεχνα τι θα πει προσωπικη ζωη,κι οταν το θυμαται φροντιζει να το ξαναξεχασει..φταινε οι προτεραιοτητες..φταινε τα ονειρα που κανω απο παιδι και τα εχω αφησει στη λιστα αναμονης τα τελευταια χρονια..φταινε "οι κοπελες που αγαπησα για λιγο"..
φταιω κι εγω που οταν ειμαι δημιουργικος μου πανε ολα στραβα,κι αν παρουν τα πραγματα την κατω βολτα χανω την ορεξη να ξαναπροσπαθησω..φταις κι εσυ που οταν σου 'πα πως μου λειπεις,εφυγες!!

..καθε τραγουδι και καθε λεξη ηχορραγει αυτες τις ωρες και κατι μεσα μου αιμορραγει καιρο..σαν να μην εκλεισαν ποτε καποιες πληγες,σαν καποιες να τις ξανανοιξαν..σαν κατι αθεραπευτο να με ταλαιπωρει και μενω εδω κι ας προσπαθω να φυγω..

..θελω να φυγω,να τελειωσω καθε υποχρεωση και να φυγω..να κανω ενα διαλειμμα και να φυγω..και μολις ξεκουραστω να ακολουθησω καθε ονειρο(απο αυτα που εχουν παρει χαρτακια με αριθμους και περιμενουν στην ουρα)..

..θελω δημιουργια,εμπνευση..
..θελω να βρω εσενα..
..οχι μονο εμενα..
..γιατι απο τοτε που εμαθα εμενα,εχασα εσενα..
..μπορει η μοναξια να'ναι καλη,αλλα ειναι καλυτερη οταν υπαρχει καποιος εκει εξω που σε νιωθει και σε νοιαζεται..οταν καποιος κοιμαται στο κρεβατι σου,διπλα σου..οταν καποιος σου ετοιμαζει πρωινο πριν σηκωθεις..

..οταν καποιος σε ξυπνα με ενα φιλι..
..τελικα αυτη η μοναξια μου ταιριαζει καλυτερα..(κι εσας;..δεν αμφεβαλλα ουτε στιγμη!!)