Σάββατο, Οκτωβρίου 4

Love walks in..before she leaves forever!!






Παει σχεδον ενας χρονος..ενας χρονος απο τοτε που μου πρωτομιλησες..
μου'πες λογια ομορφα..
μεσα σε μια κουβεντα μηνων,μια κουβεντα πανεμορφη..
κι εγω μαγευτηκα και μπηκα στο παιχνιδι σου..
στο παιχνιδι μας..
σε ενα παιχνιδι με λεξεις και μουσικες..
που εμοιαζε πως θα κρατησει για παντα..
θελαμε να κρατησει για παντα..
ισως να ημουν ο μονος που προσπαθησε πολυ..
ισως να γινομουν θυσια..και ισως να ενιωσες πως δεν προσφερεις..
μα δεν περιμενα ποτε ανταποδωση..
και στο'χα πει,σε ειχα καθησυχασει ξανα..
το μονο που ηθελα απο εσενα ητανε να εισαι ευτυχισμενη..
αυτο μου εδινε καθε μερα δυναμη..
αυτο και η φωτογραφια σου..
αυτη που για καιρο υπηρξε φοντο,
στην οθονη του υπολογιστη μου..
για να μου θυμιζει πως καποια..
εκει εξω..
μεσα σε εκατομμυρια κοσμο..
νοιαζεται μονο για μενα!!

Πανε οχτω μηνες που δεν εχουμε μιλησει..
οχτω ολοκληροι μηνες απο οταν σταματησες ξαφνικα να μου μιλας..
ειπες πως θα τηλεφωνουσες..
ειπες μα δεν μπορεσες..
κι εγω ελιωνα καθημερινα..
και σε περιμενα..
κι εψαχνα απαντησεις..και σου εγραφα..
μα απαντηση δεν πηρα..

Εκεινη η αγκαλια και το φιλι μου χει μεινει..
κι εσυ μεσα απο το μετρο να μου λες πως μ'αγαπας..και να χανεσαι!!
Να χανομαι κι εγω..
και τα ονειρα μας..
οι διακοπες..
το μελλον με τα ασπρα μαλλια και τις αναμνησεις..
ολα εκεινα που ισως να χουν παρει αναβολη επ'αοριστων..
καθε ματαιωμενο σ'αγαπω..
καθε φιλι απο αυτα που νιωθω ακομα,
να μου φερνει ο ανεμος οταν καθομαι και κοιταζω τη θαλασσα..

Σ'οποια αγκαλια και να κοιμασαι..

Σ'αγαπω,να προσεχεις!!


Αφιερωμενο σε καποια Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: