Σάββατο, Απριλίου 25

Θεμα φαντασιας..

"Καληνυχτα"..ειπες,
κι ομως γρηγορα ξημερωσε..
και δεν ησουν κοντα..
κι ενιωσα πως κι εγω ελειπα..

Ισως να νομισες,
πως φευγοντας,
θα'κανες πραξη το αντιο
που ντρεποσουν να μου πεις..

Ισως να ενιωσες για λιγο,
οπως κι εγω..
Ισως να νομισα,
πως πεθαινα,στη σκεψη πως σε χανω..

Συντομα ομως μια φωνη,
ηρθε και "Καλημερα" ειπε..
Δεν ησουν πια εσυ,
μα δε με ξενισε,
που ολα τους μοιαζαν τοσο οικεια,
ακομα και καθε φιλι..

Δεν ησουν γυρω,
μα εμοιαζες
στη σκεψη μου,
ακομα να γυριζεις..

Καθε ονειρο μου μοιαζεις,
να ταλαιπωρεις καιρο..
κι ερχεσαι μου μιλας
και παλι χανεσαι..

Κι ας ειναι καποια αλλη,
τοσα βραδυα να ονειρευομαι..
κι ας μοιαζουν ολα τοσο ψευτικα..

4 σχόλια:

jacki είπε...

Ε ρε Κωστή.. μας έλειψες.. Και γυρνάς και γράφεις αυτό???
Τι να σου πω.. Ήμουν που ήμουν... με αποτέλειωσες.
Καλημέρα.

Kostas L.A. είπε...

Αχ μωρε,κι εμενα μου λειψατε ολες αυτες τις μερες!!
Γυρναω και γραφω κατι που βασανιζει το μεσα μου,καιρο τωρα..Ισως να'χει να κανει μ'ενα ειδος προσωπικης καταθλιψης..

Μη μου δινεις σημασια,γενικα δε γραφω αισιοδοξα..κι αν και σκεφτομαι παντα αισιοδοξα,υπαρχει καπου διπλα η αμφιβολια..τοσο που οταν νιωσω ευτυχισμενος κατι γινεται να μου το χαλασει ολο!!

Αφου ησουν σε περιεργη ψυχολογια κι εσυ..παρτο χαλαρα,και χαμογελα στον πονο,ειναι στιγμες που μπορει να τον ξεγελασεις,κι εκει για μενα εχεις κερδισει το παιχνιδι!!

Καλη σου μερα γλυκια μου jacki!!

DRAMA QUEEN είπε...

A! Έκανες και εσύ μεγάλο break!
Χρόνια πολλά και "καλημέρα!
Να είσαι πάντα καλά και να το πάθεις ότι ονειρεύεσαι!

:)))

Kostas L.A. είπε...

ναι ειναι αληθεια οτι το εκανα..
χρονια μας πολλα,και του χρονου με υγεια!!
καλα θα ειμαι,τωρα αν θα μπορεσω να παθω διαφορα απο αυτα που θελω δε θα ειναι και ασχημα..αλλωστε λενε πως ο,τι εχει κανεις καλο ειναι!!

Και σε σενα ευχομαι τα καλυτερα καλη μου Queen!!;)