Παρασκευή, Ιουλίου 10

Σταθμος 2ος - Κωστας Λεμονιδης


Λιγο καιρο πριν θυμαμαι,ακουσα στο ραδιο "το τραγουδι της βροχης"..μου θυμισε πολυ σαν ιδεα τη μουσικη του Βαγγελη Γερμανου,οπως ειχα αναφερει και σε καποια σχετικη αναρτηση που εκανα για το συγκεκριμενο κομματι..
Ελαβα λοιπον καποιο σχολιο..απο τον ιδιο το δημιουργο του..ο οποιος αφου με ευχαριστησε που εκανα μια αναρτηση για το κομματι του,καθως και για τα σχολια μου πανω σ'αυτο,προσφερθηκε ως ενδειξη ευχαριστησης να μου στειλει ενα αντιτυπο του δισκου που προσφατα κυκλοφορησε..
Ειναι η δευτερη δουλεια του συγκεκριμενου καλλιτεχνη με τιτλο "σταθμος 2ος"..καλοδιαλεγμενος τιτλος μπορω να πω!!

Λιγες μερες μετα λοιπον..εφτασε στο σπιτι μου ενα δεματακι..που μεσα περιειχε το δισκο αυτο!!

Με μια γρηγορη ματια διαπιστωνει κανεις το ευχαριστο υφος της μουσικης του..αλλα και τα αισιοδοξα στιχακια που τη συνοδευουν,και κανουν το φοντο να μοιαζει καλοκαιρινο και ξενιαστο..
Αυτο ομως που μου εκανε περισσοτερη εντυπωση ειναι το τελευταιο,συντομο κομματι του δισκου..με τιτλο Ισως..σε ρυθμους μπαλαντας..που λιγο πολυ περιγραφει τις μοναχικες στιγμες "ισως" που ολοι μας περασαμε και περναμε..χαζευοντας αοριστα και νοσταλγοντας στιγμες που ζησαμε με καποιο προσωπο,που "ισως" δε βρισκεται διπλα μας..

"ισως με ξεχασες αποψε..
μα δεν πειραζει..
ισως σ'αγαπησα πολυ,
κι ειπα στη φιλη μου τη νυχτα..
παρε τα ονειρα και κλεισ'τα..
δε θελω αλλη αναβολη.."


υγ : επρεπε να εχω δημοσιευσει αυτη την αναρτηση πριν απο 10-15 μερες..αλλα δεν τα καταφερα λογω εξωτερικων υποχρεωσεων..
Καλη τυχη ευχομαι στον Κωστα ο,τι κι αν εχει η συνεχεια..και νεες εμπνευσεις!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: