Τετάρτη, Δεκεμβρίου 2

το σηριαλ..

Έπαιζες το θύμα κι ήταν ένοχοι πολλοί
σ' αυτό το σήριαλ που παίζαμε όλοι
και ξαφνικά μια νύχτα
στην πιο κρίσιμη σκηνή
φεύγεις κρυφά απ' την οθόνη ..

Καλώς ήρθες Μαργαρίτα
με τα κόκκινα μαλλιά
καλώς ήρθες Μαργαρίτα
μες στην πόλη ..

Σε θυμάμαι που κρατούσες
κάτι σχέδια παιδικά
τώρα κρύβεις μες στην τσέπη
το πιστόλι ..

Φώτα, αστυνομία ποιος θα βρει το Ι.Χ.
ποιος το φονιά και ποιος το θύμα
ο κόσμος θέλει βία περιμένει τη σκηνή
κάνε λοιπόν το πρώτο βήμα..

Καλώς ήρθες Μαργαρίτα
με τα κόκκινα μαλλιά
καλώς ήρθες Μαργαρίτα
μες στην πόλη..

Σε θυμάμαι που κρατούσες
κάτι σχέδια παιδικά
τώρα κρύβεις μες στην τσέπη
το πιστόλι..

(Δισκος : Για μια μερα ζωης..
Μανος Λοιζος
Ερμηνεια : Βασιλης Παπακωνσταντινου)




*ενα ακομα τραγουδι απο αυτα που με μεγαλωσαν..
*που με στελνει σε χαμηλες πτησεις πανω απο αναμνησεις,ξεχασμενες χρονια τωρα..
*ενα συρταρι γεματο κασσεττες..
*μια οικογενεια γεματη μουσικες..
*κι ολα μεσα απο παιχνιδι..


"Σε θυμαμαι που κρατουσες..
κατι σχεδια παιδικα..
Τωρα κρυβεις μες στην τσεπη,
το πιστολι.."


Καλη μας ημερα,,
και καλη ακροαση

7 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πολύ όμορφο και αγαπημένο!
καλό μήνα σου Κώστα!

Stratos είπε...

Ωραίος φίλε, Κώστα.
Πολύ όμορφη επιλογή! ;)

Καλή βροχερή μέρα, να έχουμε! :)

logia είπε...

...σαν να μεγάλωσες στο σπίτι μας...
μήπως σε έπαιρνε και η μαμά σου στον μάρσιπο να σε πηγαίνει σε συναυλίες;
καλημέρα σου
και καλό μήνα

πολύ όμορφη και ζεστή ανάρτηση!

Alks--Anna είπε...

Όμορφα τραγούδια!!! πάρα πολύ!!

το πρώτο τραγούδι που αγάπησα όσο δεν φανταζόμουν ποτέ να γίνει(και που το έχω πάντα μέσα μου να μ'ακολουθεί),ήταν το Σ'ακολουθώ του Μάνου....και αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ήταν την στιγμή που έλεγε "..και ξέρω πως χωράω μες στο λακάκι που 'χεις στο λαιμό.."(τι εννοούσε άραγε??)
και το ακούγαμε(με τον πατέρα μου) ξανά και ξανά και ξανά...μαγικά...


Πολύ καλή η επιλογή σου!!
Καλό βράδυ,φιλιααά!!




(xmm,sorry για την "κατάθεση")
(κάπως μου ήρθε)

Madame de la Luna είπε...

Καλό μήνα κι ελπίζω το δικό σου σήριαλ να έχει άλλο τέλος..

HGKementári είπε...

Να μπορούσα να γυρίσω λίγο πίσω, πόσο θα'θελα.........

Kostas L.A. είπε...

@Roadartist..

να'σαι καλα γλυκια μου καλλιτεχνιδα..
ελπιζω να περνας καλα εκει εξω..οπου κι αν ταξιδευεις, ο,τι κι αν κανεις!! :)


@Stratos..

Ο συγκεκριμενος δισκος του Λοιζου,κατα τη γνωμη μου παντα,περιεχει τα πιο ομορφα κομματια που εγραψε ποτε..

Καλη και βροχερη ηταν η χθεσινη μερα..
αντε παμε για αλλη μια!!
Γεια χαρα φιλαρακο!!


@logia..

που το καταλαβες!!!!

οντως ομως απο μικρος ετρεχα σε συναυλιες με μπαμπα και μαμα..
ομορφες στιγμες..

ακομα θυμαμαι πως περνουσαν οι ωρες μας στο σπιτι τοτε..
μουσικες ολη μερα,λιγο διαβασμα ενδιαμεσα και παλι μουσικες..

"μερες που περνουν,που δε θα ξαναρθουν.."
(σε μια διασκευη κομματιου του Λουκιανου..)

Καλο μας μηνα αγαπητη δεσποινις!! :)


@Alks..

"ελα κρατησε με και περπατησε με.."

και ποιος δεν το εχει ερωτευτει αυτο το κομματι..;;
μαγικες οι μουσικες του μανου..
μαγικα και τα ταξιδια που εβαζε τη φαντασια μας να κανει παντα..

Πολλα φιλια γλυκια μου Alks..
και πραγματικα σ'ευχαριστω πολυ για την "καταθεση"..ειναι ομορφες τετοιες κινησεις,πραγματικα με συγκινησες!! :)


@Madame de la luna..

Καλο μας μηνα αγαπητη Madame..
το δικο μου σηριαλ,παιζει παραξενα παιχνιδια,γι'αυτο το πεταξα στην ακρη κι αποφασισα να αρχισω να γραφω καινουριο,οταν νιωσω πως εχω ξανα τη δυναμη .. :)

Καλη τυχη ευχομαι και στο δικο σου

ΥΓ : διαβαζω καθημερινα τις αναρτησεις σου,απλα αυτο το διαστημα ειμαι λιγο σιωπηλος γενικα.. :)


@GypsyQueen (of the highway)..

ειναι ενα κουμπακι που λεγεται Rewind..ωχ συγγνωμη ειχα στο νου μου κατι παλια κασσεττοφωνα!!

καποιες στιγμες απλα δε θα ξαναρθουν μικρουλα μου..

Σ'αγαπω,να προσεχεις εκει στα ξενα!!