Κυριακή, Ιουνίου 13

.. ενω εφευγα..


..θυμαμαι που ηρθες,
ενω εφευγα..
μια λαμψη θυμαμαι..

θυμαμαι τα βραδυα,
που ελεγες για οσα
θα δουμε στο αυριο..

θυμαμαι το σκοταδι,
στο χθες που ηθελες
να ονειρευεσαι
για το σημερα,
που σε λιγο θα'χει χαθει
στα καλαθι με τις στιγμες που περασαν..

θυμαμαι ενα χαμογελο,
που σαν φως..
εδωσε ζωη στο σημερα..
που ισως αυριο
να ειναι παρελθον ,
μια ακομα χαμενη στιγμη..

θυμαμαι το σ'αγαπω..
που δεν ξερω αν ηταν ποτε παρον,
ή παρελθον..
και θυμαμαι
γι΄αλλη μια φορα να φευγω,
πανω στο φιλι του αυριο με το σημερα..

δεν ξερω αυριο αν θα θυμαμαι..
μα ξερω πως στο αυριο του χθες
θα ειμαι εδω..αλλη μια στιγμη
απο αυτες που περιμενουν
μεχρι σαν λαμψη,
να γινουν κομματι του χρονου που εφυγε..

3 σχόλια:

DRAMA QUEEN είπε...

Ωραία μουσική έχεις βάλει στα "decks". Θα δούμε αν θα θυμάσαι...

Τα φιλιά μου...

Kostas L.A. είπε...

χεχε γλυκια μου βασιλισσα..σ'ευχαριστω , σκεφτομουν να βαλω κατι σε κλασσικη.. να δενει και με τη διαθεση μου αλλα και με τη μουσικη που παιζει συνεχως στο σπιτι μου κι αυτη την περιοδο ..:)

ελπιζω να θυμαμαι..
οσο μπορω να θυμαμαι και να μην ξεχασω ποτε..

σε φιλω γλυκα!! :)

Alks--Anna είπε...

θυμάμαι..
θυμάμαι...


και όταν έφευγα...θυμόμουν..



Καλές "θύμησες" καλέ μου Κώστα!!
(πολύ ωραία αυτά που έγραψες!! :) )
Μάκια πολλά!!