Παρασκευή, Ιανουαρίου 20

καλή χρονιά και καλώς σας βρίσκω ξανά..στη δικιά μας κοντινή Αμερική..

Όταν κρυώνω κι αρρωσταίνω ψάχνω εσένα
Θα 'θελα να 'μουν ο πιο κακός σου γιος
Να σου γκρινιάζω πως εδώ δε ζει κανένας
Να σ' αγκαλιάζω κι ύστερα να σου ζητώ

Στο δρόμο να με βγάλεις που ανεβαίνει
για τη δικιά σου κοντινή Αμερική
Μ' ένα κλειδί κι ένα περίστροφο στην τσέπη
θέλω να τρέξω κατά εκεί

Όταν ξυπνάω τρομαγμένος, βλέπω εσένα
μια γνώριμη σκιά στον ουρανό
Με πλησιάζεις με λόγια ιδρωμένα
με νανουρίζεις, μα εγώ κλαίω και σου ζητώ

Στο δρόμο να με βγάλεις που ανεβαίνει
για τη δικιά σου κοντινή Αμερική
Μ' ένα κλειδί κι ένα περίστροφο στην τσέπη
θέλω να τρέξω κατά εκεί..



**ειναι αληθεια πως λειπω καιρο απο δω μεσα..
και σιγουρα δεν μπορω να υποσχεθω πως θα επιστρεψω,
συνεπης ως ημουν παλιοτερα στα καθηκοντα μου
ως διαχειριστης και δημιουργος στη σελιδα αυτη..
το μονο που μπορω με σιγουρια να υποσχεθω,
ειναι πως θα περνω απο δω καθε τοσο.. **

3 σχόλια:

ΧΡΥΣΑΝΘΗ είπε...

Λείπεις είναι η αλήθεια! Όπως και να 'χει καλή χρονιά με υγεία!
Πάντα βλέπουμε και αναζητούμε το πρόσωπο κάποιου έστω και στην Αμερική...

Alks--Anna είπε...

Κι αν σίγουρος ήμουν
πως θα βρω το δρόμο
στο χάρτη του κόσμου
σημείωσα μόνο
πως χάθηκα....


..λείπεις πολύ..

Kostas L.A. είπε...

@χρυσανθη..

ενα δικαιο το'χεις.. και δυο δικαια μη σου πω!! :) καλη χρονια και σε σενα κοπελα μου!!

@αννουλα..

ειδες που παλι ο αγαπημενος σου εχει ενα στιχο για την κατασταση μου;; :)
εχει χαλαρωσει λιγο το πολυ τρεξιμο..οποτε λογικα θα με βλεπετε πιο συχνα ;)