Κυριακή, Οκτωβρίου 5

Ήρθες αργά ..



"Καθόσουν και με κοίταζες στα μάτια
κι έπειτα σηκώθηκες αργά
χάρισες μια πνοή ακόμα στον αέρα
και ήταν σαν να άκουσα τα γέλια μου τα παιδικά ξανά

Ήρθες αργά
με το εγώ σου φορεμένο σαν παλτό
κι έτρεξα χωρίς να το σκεφτώ
έτρεξα αμέσως να σε βρω
Ήρθες αργά

Κι ο χώρος μίκρυνε , μίκρυνε κι η καρδιά μου
κι έγινε μπίλια που στην άβυσσο κυλά
και πίσω απ' τις κουρτίνες της σιωπής
σε βλέπω τώρα θέλεις να κρυφτείς
Ήρθες αργά

Ήρθες αργά
με το εγώ σου φορεμένο σαν παλτό
κι έτρεξα χωρίς να το σκεφτώ
έτρεξα αμέσως να σε βρω
Ήρθες αργά

Ήρθες αργά
κάποια χειμωνιάτικη βραδιά
μου 'πες στο τηλέφωνο "ήρθα είμ' εδώ"
κι έτρεξα κοντά σου να σε δω

Ήρθες αργά
με το εγώ σου φορεμένο σαν παλτό
κι έτρεξα χωρίς να το σκεφτώ
έτρεξα αμέσως να σε βρω
Ήρθες αργά.."

(Magic de spell)


ηρθες αργα,με το εγω σου φορεμενο σαν παλτο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: